Kenniscafé 3: Speelveld en rolverdeling

Kenniswerkplaats Den Helder voor docenten

In dit kenniscafé bespreken we de rolbezetting, werving van studenten en concrete voorbereiding van projecten in het nieuwe schooljaar. Wat komt erbij kijken? Wie doet wat? Wat kunnen we verwachten van de partners in Den Helder?

De afgelopen tijd is veel geleerd om de kenniswerkplaats Thuisduinen2050 naar een hoger niveau te brengen:

  • Er is geëxperimenteerd met interdisciplinair en multilevel samenwerken en dat willen we voor komend jaar nog beter voorbereiden. Daarbij verschuiven we ook van onderzoek richting realisatie, samen met bewoners, bedrijfsleven en gemeente Den Helder;
  • de opzet en onderliggende procesmethodieken zijn in drie sessies besproken met docenten en deze bevindingen willen we verwerken in Het Handboek en De Coachtas voor komend studiejaar;
  • de kenniswerkplaatsmethodiek slaat ook aan bij andere wijken in Den Helder, zodat er komend studiejaar een nog breder palet aan kenniswerkplaats projecten kan worden opgezet.

Deze kennis wordt gedeeld in een reeks van kenniscafé's.

De doelstelling van de cafe’s is dat de projecten inhoudelijk en procesmatig nog uitdagender worden voor studenten en de begeleiding en werving meer gemeenschappelijk wordt.



Met onder andere

Programma is (nog) niet bekend